Alexia            Blog     CA  ES  

Escola i família un bon equip!

Entenem com equip un grup de persones amb un objectiu comú que generen unes sinergies a través d’un treball coordinat.

Per aconseguir aquest propòsit compartit cal partir d’un valor essencial com és la confiança.

El claustre de primària tenim com a prioritat el treball en equip amb les famílies. L’experiència ens diu que l’alumne acompanyat per la família i l’escola conjuntament, aconsegueix treure el millor d’ell mateix , superant les dificultats del dia a dia i esdevenint una persona segura i feliç.

Nosaltres, escola i família som dos grans agents responsables de l’educació dels infants i no s’entén educar de manera aïllada.

Com en qualsevol treball en equip cal generar els espais i temps per intercanviar opinions i cuidar el diàleg. Per això al SCS mimem molt les tutories, les reunions informatives, la comunicació diària en persona, en el cas dels petits, i la comunicació online, en el cas dels grans. Això ens permet que la nostra actuació sigui el més immediata possible.

És clau, també, la complicitat i col·laboració entre els pares i els professionals per tenir una visió integral de l’alumne contemplant l’àmbit escolar i familiar.

Així doncs, seguim comunicant-nos, col·laborant i confiant els uns amb els altres per aconseguir el nostre objectiu comú: alumnes que vinguin al col·legi feliços i amb ganes d’aprendre. Escola i família, un bon equip!

Articles relacionats

Nadís inaugura la primera Galeria d’Art

Nadís inaugura la primera Galeria d’Art

El passat 1 de juny vam viure un dia molt especial a Nadís: vam obrir les portes de la nostra primera Galeria d’Art! Després de molts mesos creant, experimentant, pintant, construint i deixant volar la imaginació, per fi vam poder compartir amb tots els visitants les...

Treball de Recerca: Projecte Club de Lectura

Treball de Recerca: Projecte Club de Lectura

Escriure “lectura” al costat de la paraula “jove” pot generar un curtcircuit o semblar-nos quasi una paradoxa. Tanmateix, aquest curs hem proposat a les noies i nois de Primer de Batxillerat la possibilitat de dirigir la seva tasca de recerca vivencial tot participant...