Alexia            Blog     CA  ES  

Setmana de Carnestoltes

D’entre de les celebracions que es produeixen a l’escola una de les més esperades per part dels alumnes és, sense dubte, el dia de Carnestoltes.

Desprès d’una setmana on els alumnes de Llar d’Infants, Parvulari i Primària van estar a les ordres del Rei Carnestoltes i les seves ocurrències; venir vestits amb ulleres, llaços, mitjons de diferents color o pijama, va arribar el dia més esperat…el divendres amb la rua.

El Sagrat Cor es va omplir de herois, heroïnes, princeses, animals, metges, policies i un munt de personatges que van omplir de color el pati del col·legi i el van convertir en una autentica festa.

A Llar d’Infants alguns dels alumnes van viure el primer Carnestoltes de la seva vida, i no van perdre l’oportunitat de disfressar-se amb un vestits molt cuidats i divertits. A cada classe es va posar música de festival per a que tots poguessin ballar, cantar i jugar amb les seves disfresses.

 

 

 

 

 

A Parvulari el moment important de la diada va succeir després de dinar, moment en el qual les 12 classes van muntar la tradicional Rua de Carnestoltes, quan tots van poder veure les disfresses dels seus companys de curs i també ballar de valent. Un cop va finalitzar la festa tots van anar a les seves respectives aules o al menjador per prendre una deliciosa xocolata desfeta amb melindros, sens dubte la millor manera de finalitzar una setmana molt especial.

La temàtica de Carnestoltes aquest any a Primària a rondat al voltant de la figura dels capgrossos, les figures antropomorfes típiques de les festes populars de diverses zones europees. Durant tota la setmana els alumnes de 1r a 6è van estar treballant de valent per fabricar el seu propi caparrot que van poder lluir l’últim dia.

Aquest any, debut a la situació excepcional en la qual ens trobem, es va decidir separar els cursos per celebrar el concurs on es decideixen les millors disfresses de Primària. Encara així els alumnes no van escatimar cap detall de les seves caracteritzacions i van posar el nivell molt alt.

I desprès d’una jornada tant divertida i esgotadora, va tocar acomiadar al Rei Carnestoltes amb la certesa que tornarà l’any que bé a divertir-se amb nosaltres.

Articles relacionats

Nadís inaugura la primera Galeria d’Art

Nadís inaugura la primera Galeria d’Art

El passat 1 de juny vam viure un dia molt especial a Nadís: vam obrir les portes de la nostra primera Galeria d’Art! Després de molts mesos creant, experimentant, pintant, construint i deixant volar la imaginació, per fi vam poder compartir amb tots els visitants les...

Treball de Recerca: Projecte Club de Lectura

Treball de Recerca: Projecte Club de Lectura

Escriure “lectura” al costat de la paraula “jove” pot generar un curtcircuit o semblar-nos quasi una paradoxa. Tanmateix, aquest curs hem proposat a les noies i nois de Primer de Batxillerat la possibilitat de dirigir la seva tasca de recerca vivencial tot participant...